«Νέα Τούμπα»: «Η μελέτη 1000 σελίδων, η υπογειοποίηση της Κλεάνθους και το 41.926»
«Κατατέθηκε ο φάκελος και ολοκληρώθηκε μια σπουδαία δουλειά. Από εδώ και πέρα πρέπει να εγκριθούν οι προτάσεις μας από τα αρμόδια Υπουργεία. Είναι κάτι χρονοβόρο. Είναι πολλές μελέτες μαζί, κυκλοφοριακές, περιβαλλοντικές, η πρόταση για το Ειδικό Χωρικό Σχέδιο. Εμείς ολοκληρώσαμε μια πρόταση, τη δομήσαμε, είπαμε ότι έτσι θέλουμε να γίνει το γήπεδο, η περιοχή εκεί, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, τα περιβαλλοντικά ζητήματα. Αντιμετωπίσαμε τον κάθε τομέα ξεχωριστά».
Μέσα στη μελέτη υπάρχει και η προοπτική της υπογειοποίησης της Κλεάνθους, κάτι που επιβεβαίωσε και ο Γιάννης Δημογιάννης, σημειώνοντας: «Προτείνεται η υπογειοποίηση της Κλεάνθους. Είναι κάτι που θα εξετάσουν από το Υπουργείο και ελπίζουμε να έχει θετική ανταπόκριση. Γίνεται περισσότερο για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια ενιαία πλατεία από πάνω. Να μην εμποδιζόμαστε από το δρόμο και απ΄όλα αυτά που αντιμετωπίζουμε τώρα...».
Μετά την κατάθεση του φακέλου, όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, προκύπτει το ερώτημα για το τι μέλλει γενέσθαι και ποια είναι τα επόμενα βήματα στη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί δεδομένου πως το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στο στρατόπεδο της Πολιτείας: «Ο φάκελος έχει κατατεθεί σε υπηρεσία του Υπουργείου Χωροταξίας, θα γίνει μια εισήγηση από την αρμόδια Διεύθυνση επί της πρότασης αυτής, αν εντοπίσουν κάποια σημεία - θα τα καταγράψουμε και το επόμενο βήμα, αφού την ελέγξουν και τοποθετηθούν υπηρεσιακά, είναι να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση. Δημόσια διαβούλευση σημαίνει πως θα έρθει χαρτί από το Υπουργείο προς τον Δήμο, προς τον ΟΑΣΘ, προς το Αττικό Μετρό, προς όλους τους ενδιαφερομένους να τοποθετηθούν επί των ζητημάτων αρμοδιότητάς τους.
Η διαβούλευση -εκ του νόμου- ορίζεται να κρατήσει δύο μήνες. Και μετά θα συγκεντρωθούν οι παρατηρήσεις και οτιδήποτε άλλο προκύψει από τη δημόσια διαβούλευση, αν θεωρήσουν ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα επ΄αυτού, θα προχωρήσουμε. Αν δεν έχουμε τραγικές παρεμβάσεις ή ανατροπές θα προχωρήσουμε με τον σχεδιασμό που έχουμε, αν υπάρχουν παρεμβάσεις του σχεδιασμού θα πρέπει να τις κάνουμε ξανά».
Μέσα στον φάκελο υπάρχει και ο συμβολικός αριθμός 41.926 που αφορά την χωρητικότητα της «Νέας Τούμπας», ωστόσο, όπως υποστήριξε ο κ.Δημογιάννης: «Υπάρχει πρόβλεψη. Εμείς πρέπει να προσδιορίσουμε τη δυναμικότητα της περιοχής - αν μπορεί να σηκώσει αυτόν τον αριθμό καθώς έχει να κάνει με τα περιβαλλοντικά ζητήματα. Η μελέτη έχει καταλήξει ότι αυτό το νούμερο, το σηκώνει η περιοχή. Ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός -βέβαια- θα δείξει ποιο νούμερο θα εξαντληθεί στο γήπεδο. Το σχήμα του γηπέδου και όλα αυτά θα δείξουν που μπορούμε να φτάσουμε. Θα μπορούσε, όμως, να φτάσει σε αυτό το νούμερο».
Όσο για το αν η «Νέα Τούμπα» θα κινηθεί στα πρότυπα κάποιου άλλου γηπέδου, στις τάξεις του ΠΑΟΚ φαίνεται πως κρατούν κλειστά χαρτιά, προχωρώντας βήμα βήμα το πρότζεκτ: «Πρέπει να δούμε τι θα εγκριθεί από την Πολιτεία για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα...».