PAOKForum
Γενικές συζητήσεις => Επικαιρότητα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Bersekeros στις Αυγούστου 07, 2022, 06:52:04 μμ
-
Ο μακράν πιο αγαπημένος μου μπασκετμπολίστας όλων των εποχών,
κάνει διακοπές στη Χαλκιδική.
Μιχαλάκη (Ιορδανίδη) άρχοντα !
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220807/1e797c217f65e4be29919313d63b2f8e.jpg)
-
Ας εισαι εκει και τον δεις, τραβα τον μια φωτο με μπλουζα του ΠΑΟΚ smilepaok
-
Εγώ δύσκολα.
Αλλά άμα τον δει κανένας άλλος....
:)) :))
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220807/fa019b75e9a52b7310957985f7333116.jpg)
-
Με Μάικλ και Σικάγο μεγαλώσαμε σωστός ο αδερφός!
-
Ο Μιχαλάκης ήταν "γνήσιος".
Όλοι οι υπόλοιποι, που ακολούθησαν, ήταν κλάσεις υποδεέστεροι.
Τελειομανής ο Μιχαλάκης.
Τους πήγαινε όλους "πίπ@ κ*λο".
-
Και παικτάρα και ομαδάρα όμως..
-
Ήμουν στο Λύκειο στα 3 πρώτα και ξενυχτούσα να τους βλέπω.
-
Αν θυμάμαι καλά τότε τα μάτς τα έδειχνε το Mega και μάλιστα θυμάμαι οτι τα έδειχνε και μεσημέρι ειδικά με τους Φοίνιξ του Μπάρκλει.
-
Θυμάμαι όλους τους μεγάλους από τότε.
Bird, Αζάϊα, Ουίλκινς, Μπάρλεϋ, Ολάζουον, Γιούιν, Μάτζικ, Μακ Χέιλ κλπ κλπ
-
Τα χαρτάκια με τους παίκτες, και τα στατιστικά τα θυμάσαι;; Τι ωραίες εποχές τώρα ουτε καν βλέπω ΝΒΑ.
-
Ναι φυσικά.
Τώρα έχουν ξεφτίσει τα πράγματα στο NBA.
-
Οπως όλα τα πράγματα σε εκείνη την εποχή, ήταν πιο αγνά και πιο αληθινά....
-
Έτσι ακριβώς.
-
Kat6,
στο Παλατάκι πας μόνος ή έχεις παρέα ;
Σε ποια θύρα πας ;
-
Αλιευμένο ανέκδοτο από το fb:
______________
Πάει επίσκεψη ο Μ@ρι ν@κης με την ομάδα του ολυμπιγκογκού,
σε ένα σχολείο, για να μοιράσει δώρα στους μαθητές και να μιλήσει για την πορεία της ομάδας. Σε κάποια στιγμή ο πρόεδρος ρωτάει τους μαθητές:
- Θέλει κάποιο παιδάκι να ρωτήσει κάτι?
- Σηκώνει το χέρι ένα παιδάκι και λέει ο πρόεδρος,
- Πώς σε λένε παιδί μου;
- Γιώργο απαντάει το παιδί.
- Και τι τάξη πηγαίνεις? ρωτάει ο πρόεδρος.
- 3η δημοτικού απαντάει το παιδάκι.
- Μπράβο Γιωργάκη τι θέλεις να με ρωτήσεις?
- 1. Αυτή η Καραμπάχ ποια είναι?
- 2. Γιατί δεν δόθηκε το πέναλτι
στον ΠΑΟΚ?
- 3. Πως γίνεται να είστε τόσα χρόνια πρωταθλητές Ελλάδος και στην Ευρώπη να τον πίνετε?
- 4. Αληθεύουν όλα αυτά για την παράγκα?
- 5. Πως γίνεται για ένα καράβι γεμάτο κόκ@ να εξαφανιστούν όλοι οι μάρτυρες και να μην λογοδοτήσει κανένας;
Εκείνη τη στιγμή κτυπάει το κουδούνι, θα σου απαντήσω μετά το διάλειμμα λέει ο Βαγγέλας.
Τελειώνει το διάλειμμα, επιστρέφουν στην αίθουσα και ρωτάει ο πρόεδρος:
-Θέλει κάποιο παιδάκι να ρωτήσει κάτι?
Σηκώνει το χέρι ένα παιδί και τον ρωτάει ο πρόεδρος πως σε λενε?
- Γιάννη απαντάει το παιδί.
- Τι τάξη πηγαίνεις Γιαννάκη; ρωτάει ο πρόεδρος.
- 3η δημοτικού απαντάει το παιδάκι.
- Μπράβο, τι θέλεις να με ρωτήσεις Γιαννάκη?
- 1. Γιατί το κουδούνι χτύπησε 15’ νωρίτερα?
- 2. Γιατί το διάλειμμα διήρκησε 46 λεπτά?
- 3 που είναι ο φίλος μου ο Γιωργάκης?
:)) :)) :)) :))
-
:)) :)) :)) :)) :)) :))
-
χαχαχχαχαχαχα επεσα κατω
-
Μιλούσα σήμερα με ένα φίλο, για τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα, που είναι ενσωματωμένα σε πολλά καινούρια αυτοκίνητα.
Είχαμε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συζήτηση.
Αυτό στο οποίο μείναμε τελικά και πραγματικά μας έφαγε χρόνο σχετικά με τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργεί, είναι το σύστημα / λειτουργία "LANE KEEPING ASSIST".
Το εν λόγω σύστημα, για όσους γνωρίζουν, είναι το
σύστημα το οποίο συμβάλλει να διατηρείται το αυτοκίνητο στις λωρίδες του δρόμου και η εν λόγω λειτουργία διαφέρει ανάλογα με τον κατασκευαστή.
Σε κάποια αυτοκίνητα υπάρχει ηχητικός συναγερμός, σε άλλα δόνηση του τιμονιού ή ένδειξη στο καντράν.
Στα πλέον σύγχρονα αυτοκίνητα όμως, το σύστημα δεν μένει μόνο στις παραπάνω λειτουργίες, αλλά προβαίνει στις ανάλογες διορθώσεις, εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί σε κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα.
Φανταστείτε πόσο επικίνδυνο είναι αυτό όμως, για κάποιους από τους ελληνικούς δρόμους!
Στον περιφερειακό δρόμο της Θεσσαλονίκης, όπου η αριστερή λωρίδα, είναι πάρα πολύ κοντά στις διαχωριστικές μπάρες, είναι πάρα πολύ επικίνδυνο.
Νιώθεις το τιμόνι να σε τραβάει προς τις μπάρες και θέλει δύναμη / είναι κουραστικό, να κρατήσεις το τιμόνι και να μην πας να "καρφωθείς" πάνω στις μπάρες.
Σε αυτόν τον δρόμο (περιφερειακός) της Θεσσαλονίκης που είναι, ούτως ή άλλως, ένας από τους πλέον επικίνδυνους, με πολλά ατυχήματα, παρατηρείται το φαινόμενο τον τελευταίο καιρό, πολλά καινούρια αυτοκίνητα, να "καρφώνονται" / πέφτουν πάνω στις διαχωριστικές μπάρες.
Πολλοί θα πουν ότι οφείλεται στην υπερβολική ταχύτητα ή στις ανάποδες κλίσεις του οδοστρώματος, αλλά υπάρχει πλέον και ο παράγοντας του "LANE KEEPING ASSISTANCE" συστήματος, που πρέπει να ληφθεί υπόψη.
Το "κακό" της υπόθεσης είναι, ότι πολλές από τις Smart τεχνολογίες των σύγχρονων αυτοκινήτων, όπως είναι και το "Lane Keeping Assistance" είναι μονίμως (by default) ενεργοποιημένες !!!!
Εάν θέλεις να απενεργοποιήσεις κάποιες εξ' αυτών, θα πρέπει να το κάνεις μόνος σου, μέσα από τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και να το θέσεις σε θέση off / deactivated.
Αυτό όμως πρέπει να το κάνεις κάθε φορά που ξεκινάει το αυτοκίνητο, γιατί με το που σβήνει το αυτοκίνητο, η λειτουργία, ακόμα και αν την είχες απενεργοποίησει, επανέρχεται σε ενεργή κατάσταση, με το που θα ξαναπάρει μπρος το αυτοκίνητο.
Οπότε εάν κάποιος, χρησιμοποιεί τον περιφερειακό δρόμο της Θεσσαλονίκης, θα πρέπει κάθε φορά που βάζει μπρος το αυτοκίνητό του, θα μην ξεχνάει να απενεργοποιεί το εν λόγω σύστημα.
Ένας ιδιοκτήτης μπορεί να το κάνει και να το ξεχάσει ή να μην το ξεχάσει να το κάνει.
Τι γίνεται όμως με κάποιον που δεν είναι "familiar" με όλες τις ηλεκτρονικές λειτουργίες ενός αυτοκινήτου ;
Τι γίνεται με έναν ενοικιαστή, που νοίκιασε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, από μία εταιρεία που νοικιάζει αυτοκίνητα ;
Γιατί να μην μπορείς να θέσεις μόνιμα σε θέση OFF τη λειτουργία και να την ενεργοποιήσεις όποτε επιθυμείς ;
Και κάτι τελευταίο.
Πλέον οι οδηγίες χρήσης των αυτοκινήτων, είναι κάτι χοντροί τόμοι, σαν τους παλιούς τηλεφωνικούς καταλόγους του ΟΤΕ ή του Χρυσού Οδηγού, που οι μεγαλύτεροι σε ηλικία, σίγουρα θα θυμούνται.
Οπότε, καλή η τεχνολογία, αλλά επίσης πολύ σημαντικό είναι πού απευθύνεται, σε ποιό περιβάλλον και κάτω από ποιές συνθήκες.
Εάν δεν ληφθούν όλοι οι παράγοντες υπόψη, μπορεί να δημιουργεί προβλήματα, αντί να λύνει.
-
Ο συγκεκριμένος "δρόμος" θα έπρεπε να έχει σχεδόν 24ώρη επιτήρηση από την τροχαία με περιπολικά και να έχουν δημιουργηθεί κάποια "παρκινγκ" όπου μπορεί να γίνει....
Τώρα η τεχνολογία στα χέρια του....έλληνα γίνεται μέχρι και επικίνδυνοι, γιατί η παιδεία και η νοοτροπία του είναι για τον πο#τσο :)
-
Δεν είμαι σίγουρος εάν ισχύει το παρακάτω. Απ'ό,τι κοίταξα λίγο στο διαδίκτυο, μάλλον πρέπει να ισχύει.
Πάντως έριξα πολύ γέλιο, αν και μου έκαναν εντύπωση κάποιες "ιδέες".
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221116/c2cd17b6c7057096e6afe15750fcd527.jpg)
Buzzer beater με οχταποντο στους κανονισμούς της βόρειας Κορέας
Η Βόρεια Κορέα είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση χώρας. Ουσιαστικά αποκομμένη από τον υπόλοιπο κόσμο, το κράτος που διοικεί ο Κιμ Γιονγκ Ουν κινείται σε άλλους ρυθμούς και νόμους.
Το μπάσκετ δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Αν και δεν είναι το #1 άθλημα στην χώρα, ελέω ποδοσφαίρου, η μορφή του έχει υποστεί αρκετές αλλαγές.
Δεν πέφτουμε από τα σύννεφα, αλλά οι κανονισμοί στο μπάσκετ της Βόρειας Κορέας δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που ξέρουμε. Ούτε καν με αυτόν που υπάρχει εδώ και καιρό στη Νότια Κορέα. Και ναι, είναι ΘΕΟΤΡΕΛΟΙ!
Κρατηθείτε:
-Τα καρφώματα μετρούν για 3 πόντους
-Τα τρίποντα που δεν βρίσκουν στεφάνη μετρούν για 4 πόντους
-Κάθε χαμένη βολή ισούται με μείον έναν πόντο από το συνολικό σκορ της ομάδας
-Κάθε σουτ στα τελευταία 3” του αγώνα μετράει για 8 πόντους
Αν και τίποτα δεν μπορεί να είναι σίγουρο, όταν μιλάμε για την Βόρεια Κορέα, τα Μέσα των ΗΠΑ αναφέρουν πως οι αλλαγές αυτές έγιναν περίπου το 2006 από τον εκλιπόντα πατέρα του Κιμ, Κιμ Γιονγκ Ιλ, όταν ακόμα ήταν στην εξουσία.
Εμείς πάλι, είμαστε σίγουροι ότι σε όλα αυτά έχει βάλει το χέρι του και ο Ντένις Ρόντμαν, με τον πέντε φορές πρωταθλητή και αστέρα των θρυλικών Μπουλς να είναι καλός φίλος του Κιμ, έχοντας επισκεφθεί την Βόρεια Κορέα δεκάδες φορές.
-
:)) :)) :)) :)) :)) τσίρκο
-
Ευτυχώς προς το παρόν ο καιρός στη χώρα κρατάει και παραμένει καλός για την εποχή, γεγονός που είναι πολύ καλό από άποψη κατανάλωσης ενέργειας, λόγω των υψηλών τιμών στα καύσιμα και την ενέργεια.
Ωστόσο επειδή όσο περνάει ο καιρός και μπαίνουμε όλο και πιο μέσα στον χειμώνα και επειδή έχει γίνει λόγος για τον εξοπλισμό που υποχρεούνται να φέρουν οι οδηγοί στο αυτοκίνητο, καλό είναι να διευκρινιστούν ορισμένες λεπτομέρειες.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221119/53ac578b09439a2511ca45189d540aa6.jpg)
Αυτό που πρέπει να διευκρινιστεί είναι ότι, ΔΕΝ χρειάζεται να φέρουν ΠΑΝΤΑ οι οδηγοί αντιολισθητικές αλυσίδες.
πηγή : Newsauto.gr
Χάος και σύγχυση έχει προκληθεί σχετικά με το αν έχουν υποχρέωση οι οδηγοί να φέρουν στο πορτ-μπαγκάζ τους ή όχι αντιολισθητικές αλυσίδες.
Το Newsauto.gr αποκαλύπτει ότι η υποχρέωση δεν υφίσταται καθ΄όλη τη διάρκεια της περιόδου Οκτωβρίου – Απριλίου στις περιοχές που δεν υπάρχει προειδοποίηση για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα (χιόνια-πάγος).
Χάος έχει προκληθεί σχετικά με το αν έχουν υποχρέωση οι οδηγοί να φέρουν στο πορτ-μπαγκάζ τους ή όχι αντιολισθητικές αλυσίδες από τον Οκτώβριο μέχρι και τον Απρίλιο ή να έχουν τοποθετήσει χιονολάστιχα δημιουργώντας τεράστια σύγχυση στους κατόχους οχημάτων αλλά και στις εταιρείες ενοικιάσεων και leasing που διαθέτουν τεράστιους στόλους οχημάτων.
Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς είναι εξαιρετικά δύσκολο αλλά και πολύ δαπανηρό να αποκτήσουν όλοι οι ιδιοκτήτες ή χρήστες εταιρικών αυτοκινήτων ένα ζευγάρι αλυσίδων στο πορτ-μπαγκάζ τη στιγμή που δεν το χρειάζονται και βέβαια όταν οι καιρικές συνθήκες στις περιοχές που κινούνται έχουν υψηλές θερμοκρασίες.
Οι μόνες πάντως που χαίρονται από την αναστάτωση είναι οι εταιρείες που πουλάνε αντιολισθητικές αλυσίδες οι οποίες όπως φαίνεται θέλουν να κερδίσουν ότι έχουν χάσει τα προηγούμενα χρόνια από τον κορωνοϊό…
Το Newsauto.gr έψαξε τι ισχύει και δημοσιεύει αποκλειστικά την απάντηση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με το τι ισχύει με τις αντιολισθητικές αλυσίδες.
Ειδικότερα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ξεκαθαρίζει ότι: «Σύμφωνα με την κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 25 του άρθρου 81 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) και ειδικότερα:
Με το πρώτο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 1 αυτής: «2. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού επιβάλλεται στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών, η υποχρέωση εφοδιασμού των οχημάτων τους σε αντιολισθητικές αλυσίδες ή ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, προδιαγραφών σύμφωνα με το άρθρο 2 της παρούσης και εφόσον το όχημα δεν φέρει ειδικά ελαστικά.»
που ορίζεται στην παράγραφο 10 του άρθρου 19 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας επισημαίνοντας ότι αυτό καταβάλλεται μειωμένο κατά 50% σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του νόμου 4530 / 18 (ΦΕΚ Α’59/30-03-2018).
αποφάσεις της παρ. 3.
β. να γνωρίζουν τον τρόπο τοποθέτησης και λειτουργίας των αντιολισθητικών που βρίσκονται στα οχήματά τους, για να είναι εξασφαλισμένη η ορθή χρήση τους και η εκπλήρωση του σκοπού της παρ. 1.
γ. να προσαρμόζουν την οδήγησή τους, όταν χρησιμοποιούνται αντιολισθητικά, ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες και τις προδιαγραφές των οχημάτων και των αντιολισθητικών, με γνώμονα την προάσπιση της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας.
Οι ελεγκτικές αρχές οφείλουν να διεξάγουν οπτικό έλεγχο αναφορικά με την ύπαρξη κατάλληλων αντιολισθητικών, εφόσον το όχημα κυκλοφορεί σε περιοχές οποίες αναφέρονται στις αποφάσεις της παρ. 3.
Το διοικητικό πρόστιμο είναι 80 ευρώ αλλά μειωμένο κατά 50% (επομένως μειώνεται στα 40 ευρώ), επισημαίνεται και στη νομοθεσία…
_____
_____
Προσωπικά χρησιμοποιώ τα τελευταία χρόνια λάστιχα 4 seasons, τα οποία είναι λίγο πιο ακριβά και πιο θορυβώδη από τα κανονικά "θερινά" λάστιχα.
Έχουν λιγότερο καλές ιδιότητες από τα λεγόμενα "χιονολάστιχα" (χειμερινά ελαστικά), ωστόσο έχουν το πλεονέκτημα σε σχέση με αυτά, ότι δεν χρειάζεται να τα αλλάζεις, 2 φορές το χρόνο, τον Οκτώβριο και τον Απρίλιο.
Πρέπει τα ελαστικά τεσσάρων εποχών, για να είναι κατάλληλα προς χειμερινή χρήση, να φέρουν την ειδική σήμανση M+S (Mud & Snow) καθώς και την αλπική χιονονιφάδα εντός του αλπικού τριγώνου.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221119/6f4d50be07fcca297a6a95ff7111f1d3.jpg)
Προσωπικά έχω και ένα ζευγάρι χιονοκουβέρτες στο πορτ-παγκάζ από παλαιότερα, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό, λόγω των ελαστικών 4 εποχών.
Όπως αναφέρεται όμως στο παραπάνω άρθρο, υποχρεωτικά είναι τα αντιολισθητικά μέσα, είτε είναι ελαστικά είτε ειδικές κουβέρτες ελαστικών ή αντιολισθητικό χταπόδι είτε αλυσίδες, εφόσον κινούμαστε από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο σε περιοχές με χιόνια και πάγους ή σε περιοχές που έχουν εκδοθεί αντίστοιχες οδηγίες για χρήση αυτών των μέσων από την Τροχαία.
-
Πρέπει να πάρω κάποια στιγμή ::)
-
Εγώ εδώ κάτω τι να τα κανω;;; και αν ανέβω έχω τις κουβέρτες, γιατί αλυσίδες απαγορεύονται λόγω προφιλ
(https://photos.app.goo.gl/eYqmPQLJ3RENZhBi8)
https://photos.app.goo.gl/eYqmPQLJ3RENZhBi8 Δεν μπορώ να δείξω την φωτογραφία.. Καταλάβατε παντως
-
Η αλήθεια είναι ότι στη νότια Ελλάδα, δύσκολα θα χρειαστούν. Εκτός εάν μιλάμε για κάποια ορεινή περιοχή ή κακοκαιρία.
Ωστόσο επειδή υπάρχει αρκετή παραπληροφόρηση, να επαναλάβουμε ότι ΔΕΝ είναι υποχρεωτικές ούτε οι κουβέρτες ούτε τα λάστιχα ούτε οι αλυσίδες, παρά μόνο ΕΑΝ εκδοθεί κάποια απόφαση από την Τροχαία και αν όντως κινούμαστε σε περιοχές με χιόνι ή πάγο, ακόμα και χωρίς απόφαση Τροχαίας, για το χρονικό διάστημα μεταξύ Οκτώβριου και Απριλίου.
Για τους νότιους, υπάρχουν κάποιοι που παίρνουν τα βουνά και πάνε ξερωγώ στην Πάρνηθα ή στον Παρνασσό.
Αυτοί χρειάζεται να έχουν είτε λάστιχα είτε αλλά αντιολισθητικά μέσα, γιατί έτσι και προξενενήσουν οποιοδήποτε ατύχημα, θα είναι υπ'ευθύνη τους, αν γλιστρήσουν ή δεν φρενάρουν εγκαίρως.
Επειδή η τεχνολογία των ελαστικών έχει βελτιωθεί, έχω βρει ως βολική λύση για εμένα που μένω Θεσσαλονίκη, τα ελαστικά 4 Seasons, που είναι κατάλληλα και στο χιόνι. (Ειδική σήμανση M+S με αλπική χιονονιφάδα στο αλπικό τρίγωνο).
-
Ένα ωραίο που είδα, για καλό μήνα, το μήνα των εορτών. musicrocker
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221201/b6faeb6b5745e37776eed97041429bb6.jpg)
-
Ο μήνας των Εορτών !
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221202/018ecd2d643f7c9ee28fd7719766d16d.jpg)
-
Και νέα από τον χώρο της σόουμπιζ !
Το νέο ζευγάρι....
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221203/22ef9dccb29c8229c821b57261872b99.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221203/e144ab8df39b6e6203179fe8414063a9.jpg)
Το ενά ''νινί'' βρήκε το άλλο το "μ@νί" ! :))
-
Έτσι εξηγείται η φαγούρα στο δεξί :grin1:
-
:)) :)) :)) :))
-
ΖΑΜΕ ΑΕΤΕ ΚΟΡΩΠΙ
ΟΕ ΟΕ ΟΕ ΟΕ
ΖΑΜΕ ΑΕΤΕ ΚΟΡΩΠΙ
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221223/e60982220a0d39fd285bb5edc9325fe8.jpg)
https://twitter.com/demomelet/status/1605978524673724416?t=P0xo8jHHlSoNrB8kZVccXQ&s=19 (https://twitter.com/demomelet/status/1605978524673724416?t=P0xo8jHHlSoNrB8kZVccXQ&s=19)
-
RIP!
(https://pbs.twimg.com/media/FlK2AtXXoAAePGy?format=jpg&name=small)
Ήρθε στον κόσμο στις 23 Οκτωβρίου του 1940 με έναν και μοναδικό προορισμό: να αλλάξει την μοίρα ενός ολόκληρου αθλήματος. Και το έκανε.
Κατέκτησε τρία Παγκόσμια Κύπελλα με την Εθνική Βραζιλίας (1958, 1962, 1970), κάτι που κανείς άλλος δεν έχει πετύχει ποτε, αλλά το κυριότερο: δημιούργησε τον μύθο της «σελεσάο», της ομάδας που έπαιζε πρώτα για το θέαμα και μετά για την ουσία, γεννώντας αμέτρητους φίλους σε όλο τον κόσμο.
Έμεινε πιστός στην αγαπημένη του Σάντος από το 1956 ως το 1974, όταν την εγκατέλειψε για να αγωνιστεί για δύο χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες και τους Cosmos της Νέας Υόρκης.
Σκόραρε 1282 γκολ στην καριέρα του, από τα οποία τα 77 ήρθαν στις 92 συμμετοχές του με την Εθνική Βραζιλίας.
-
R.I.P. Έντσο Αράντες ντο Νασιμέντο
-
Εκανε δημοφιλες το ποδοσφαιρο σε ολο τον πλανητη!
RIP! :( :(
-
Το ποδόσφαιρο αν είχε ανθρώπινη οντότητα
RIP
-
(https://pbs.twimg.com/media/FlKwT19WYAETTP-?format=jpg&name=small)
Δεν ξαναβγαίνουν πλέον τέτοιοι παίκτες....
RIP :(
-
Για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι η βλακεία των ανθρώπων είναι ανίκητη
και ότι έχει χαθεί κάθε έννοια μέτρου σε πολλές περιπτώσεις.
Τεράστια ασέβεια προς τον αείμνηστο Πελέ, τα γελάκια και οι σέλφι του προέδρου της FIFA,
αλλά και της οικογένειας του εκλιπόντος, πάνω από το ανοιχτό φέρετρο, κατά τη διάρκεια του
''λαϊκού προσκυνήματος'' / αποχαιρετισμού, στο γήπεδο της Σάντος.
-
Θλιβεροι! >:(
-
Πολύ μεγάλος παίκτης που την δεκαετία του 90 έκανε απίστευτα πράγματα....
RIP :(
(https://pbs.twimg.com/media/FlyOdJPXoAAUoVE?format=jpg&name=small)
-
Πολύ νέος έφυγε.... :(
Rest In Peace Gianluca :(
-
Μετα τον Μιχαηλοβιτς, αυτος.
Κριμα πολυ νεος και αυτος :( :(
RIP
-
(https://pbs.twimg.com/media/Fl3k4mGaEAEPl6w?format=jpg&name=small)
Σπίτι χωρίς Γιάννη, προκοπή δεν κάνει!
-
smilepaok smilepaok smilepaok
-
Ελληνικό πλοίο με 4,5 τόνους κοκαΐνη πιάστηκε στην Ισπανία
(https://radar.gr/wp-content/uploads/webp/2023/01/230120142723_blume.webp)
Τώρα κλαίει το χοντρούλι, που θα μείνει χαρμανούλι.... smoking
-
"Αλλη" εταιρεια ειναι :)) :)) :)) :))
Καμια εταιρεια-φαντασμα!
-
Η άχρηστη πληροφορία της μέρας:
Το φερμουάρ στα ελληνικά λέγεται "Τορμοσυνάπτης". :D
-
:)) :)) :)) :))
-
Μια ωραία π@παρίτσα που διάβασα στο internet και επειδή έχει λίγο σκουριάσει το μυαλό,
με πήρε λίγη ώρα να το καταλάβω:
Τρεις φίλοι πάνε να φάνε σε ένα εστιατόριο.
Έρχεται ο λογαργιασμός 30€.
Δίνει ο καθένας απο 10€.
Φεύγοντας τους προλαβαίνει ο σερβιτόρος και τους λέει ότι έγινε λάθος στο λογαργιασμό και ότι έπρεπε να πληρώσουν 25€ , άρα τους δίνει 5€ ρέστα.
Δεν είχαν όμως οι τρεις φίλοι για να μοιράσουν τα λεφτά , οπότε πήρε ο καθένας απο 1 € και δώσαν και στον σερβιτόρο φιλοδώρημα 2€. Στο δρόμο της επιστροφής στο σπίτι τους σκέφτονται :
10-1=9€ πλήρωσε ο καθένας μας , 3 φορές το 9 = 27€ και 2 € το φιλοδώρημα μας κάνουν 29 € , που πήγε το 1 € ;
-
Το παιχνίδι που έφαγε τον κόσμο: Πώς τελειώνει το Pac-Man;
(https://www.moneyreview.gr/wp-content/uploads/2023/05/pac_man_shutterstock-320x200.jpg)
22 Μαΐου 1980
Το πρώτο Pac-Man κάνει το ντεμπούτο του σε ένα μαγαζί με ηλεκτρονικά στην πολύβουη περιοχή Shibuya του Τόκιο. Για την ακρίβεια, το λένε PuckMan και αρχικά δεν κάνει κάποια τεράστια επιτυχία. Όμως όταν το παιχνίδι με τα φαντασματάκια φτάνει στις ΗΠΑ (υπό το όνομα Pac-Man πια, αφού υπήρχε ο φόβος ότι τα παιδιά θα άλλαζαν το «P» σε «F» πάνω στα μηχανήματα), γεννιέται μία παγκόσμια μανία.
Την εποχή εκείνη, τα βιντεοπαιχνίδια ήταν ακόμα σχετικά νέα και τα περισσότερα ήταν βίαια, αφού κυρίως ζητούσαν από τον παίκτη να πυροβολεί εξωγήινους.
Ο δημιουργός του Pac-Man, ένας νεαρός σχεδιαστής παιχνιδιών που δούλευε για την ιαπωνική Namco, ήθελε να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό.
«Όταν άρχισα τα πρώτα σχέδια για αυτό το project, στα τέλη της δεκαετίας του 1970, τα μαγαζιά με τα ηλεκτρονικά ήταν γεμάτα με βίαια παιχνίδια. Ήταν σκοτεινά μέρη, όπου σύχναζαν μόνο αγόρια. Αυτό που ήθελα να κάνω ήταν να μετατρέψω αυτά τα μαγαζιά σε πιο ζωντανά μέρη, όπου γυναίκες και ζευγάρια θα μπορούσαν να διασκεδάσουν, για αυτό και σκέφτηκα ότι ήταν καλύτερα να σχεδιάσω ένα παιχνίδι με τις γυναίκες στο μυαλό μου», έχει πει ο Toru Iwatani.
«Ξεκίνησα υποθέτοντας ότι θέματα όπως η μόδα και ο έρωτας θα ταίριαζαν σε ένα γυναικείο κοινό. Αλλά μετά σκέφτηκα –και αυτό ίσως να ήταν παράτολμο εκ μέρους μου- ότι στις γυναίκες αρέσει επίσης να τρώνε».
Έτσι, καθώς κατέβαζε ιδέες για ένα παιχνίδι που θα ήταν εστιασμένο στο φαγητό, ο Iwatani πήρε ένα κομμάτι από το κουτί με την πίτσα και τότε του ήρθε μια σπουδαία ιδέα: Τα κομμάτια που είχαν μείνει στο κουτί έδωσαν το σχήμα στον Pac-Man.
Ο Iwatani σχεδίασε το παιχνίδι με μεγάλη λεπτομέρεια. Κάθε φαντασματάκι έχει το δικό του όνομα και προσωπικότητα. Ο Blinky κυνηγά διαρκώς τον Pac-Man, ο Pinky προσπαθεί να τον αιφνιδιάσει, ο Inky κινείται τυχαία ανάλογα με τη θέση του Pac-Man και ο Clyde πλησιάζει τον παίκτη και μετά προσπαθεί να φύγει στην κάτω αριστερή γωνία, για να του κόψει τις οδούς διαφυγής.
Ο Pac-Man είχε πολλές καινοτομίες για την εποχή εκείνη, όπως για παράδειγμα το πρώτο «power-up», το μεγάλο χάπι που κάνει τα φαντάσματα ευάλωτα.
Μετά την επέκταση του στις ΗΠΑ και την αλλαγή του ονόματος, το παιχνίδι έκανε απότομη επιτυχία, με αποτέλεσμα από το 1981 έως το 1987 να πουληθούν 300.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο.
Ο Iwatani πράγματι κατάφερε να φέρει τις γυναίκες στα ηλεκτρονικά, αλλά και να βάλει το Pac-Man στην μόνιμη συλλογή του Museum of Modern Art (MoMA) της Νέας Υόρκης, το 2012.
Και ενώ μοιάζει πολύ απλό (άλλωστε, είναι ένα παιχνίδι που δεν απαιτεί από τον χρήση να πατάει κουμπιά, αλλά να χειρίζεται μόνο έναν μοχλό), στην πραγματικότητα είναι πολύ δύσκολο. Χρειάστηκαν σχεδόν 20 χρόνια για να μπορέσει κάποιος να παίξει ένα τέλειο παιχνίδι Pac-Man, δηλαδή να τελειώσει όλες τις πίστες χωρίς να έχει χάσει ζωές και έχοντας πάρει τον μέγιστο αριθμό των πόντων σε κάθε πίστα.
Ο Billy Mitchell ήταν ο πρώτος που το κατάφερε, το 1999, έπειτα από ένα παιχνίδι που κράτησε 5-6 ώρες. Στο διάστημα αυτό, έφτασε στην 256η πίστα και πέτυχε 3.333.360 βαθμούς.
(https://www.moneyreview.gr/wp-content/uploads/2023/05/200518114404-04-pac-man-40.jpg?1684615070569)
Σε αυτό το σημείο, το παιχνίδι ξεμένει από μνήμη και δεν μπορεί πια να εμφανίσει μια ολοκληρωμένη πίστα, με αποτέλεσμα η μισή οθόνη να δείχνει «αλαμπουρνέζικα». Καθώς δεν πίστευε ότι κάποιος θα έφτανε ως εκεί, ο Iwatani δεν είχε σχεδιάσει καν ένα πανηγυρικό τέλος του παιχνιδιού
Πηγή: moneyreview.gr
____
____
Μεγάλη μαλ@κία να μην έχει σχεδιάσει ένα κανονικό πανηγυρικό τέλος του παιχνιδιού. >:(
-
Τα 2€ του πουρμπουάρ, πρέπει να τα αφαιρέσουν και όχι να τα προσθέσουν.
-
Έτσι. ✓
Αφού ο λογαριασμός ήταν 25€ άρα πλήρωσαν 27 μαζί με το μπουρμπουάρ και τα 3 € που πήραν πίσω 1x3 φθάνουν στο σύνολο 30€.
-
Δεν ήξερα που να το βάλω με τους ανύπαρκτους, οπότε το βάζω εδώ.
Να ευχηθώ ολόψυχα και καλό ''αφανισμό'' για πάντα, στα χωράφια των ερασιτεχνικών κατηγοριών.
(https://www.sdna.gr/sites/default/files/styles/main/public/2023-06/3873228.jpg?h=a7bb243a&itok=h5J2lISe)
-
Στην φυσική τους θέση τα απομεινάρια του Χατζηπαναγή.
-
Ας φωνάξουν τον Σάββα Κωφίδη να τους σώσει.
Να βάλουν τερματοφύλακα τον Γκεοργκίεφ.
Και στα μεγάφωνα Αντώνη Ρέμο....
Όεο οεο ποδόσφαιρο ωραίο
Οεο οεο με το Μυτιληναίο :)) :)) :)) :))
-
Τελικος Conference εχθες και ματσαρα Γουεστ-Χαμ -Φιορεντινα αλλα ο μ@λακας ο Χελακης εχει πρωτοσελιδο για τους ψεκασμενους μουλαδες του ελληνα Αγιατολαχ Χομεινι...Και μετα αυτος ο τριμ@λακας κανει λογο και εχει αποψη για ποδοσφαιρο...Κλινικα ηλιθιοι τελικου σταδιου...
(https://www.protoselidaefimeridon.gr/efimerides/23068/sportime.JPG)
-
Χειρότερη και από την εσπρέσσο έχει γίνει αυτή η κ@λοφυλλάδα.